Wednesday, April 15, 2009

An update, at last!!

Dear darlings of my life,

Thank you n I feel appreciated! Owh terharu with all the messages asking me to update this.
Ok actually cuma 3 messages je. Haha
But that was enough to make me terharu menitiskan air mata knowing that u all really read my craps.

Zainul n Nad : Ok, aku dah update ni utk both of u! No updates doesnt mean Im depress.. HAHA

MY040239 (Memang ID sebenar) : Ok, no updates doesnt mean aku ada boyfriend. Haha! Pls jgn assume sukahati je pls. ;)

Nissy, Saras n Zura : Baca lah blog ni bila korg nak LLB. Hehe.

Reason sebenar meninggalkan blog sayang was because I have no laptop. Ive given up carrying the one in the office coz berat n tak kuasa dah.

But one day, miracle happened. Since that day, I believe in miracle! lalala

Emak : Dina, nak laptop?
Me : Err.. nak hehe
Emak : Ok.

So my kesygn bapakku bought me this!!
P/s : Emak n bapak, y suddenly? haha Ada sebab lain2 ke? haha
Nway THANKS THANKS!! 10,000x
It's orange Dell. Ok that's all I know..

N that's the original wallpaper yang till now tak tukar lagi.

After like few days, baru lah I know there's a built-in webcam. Thanks Jihan. Otherwise I dont know the purpose of small hole on top there. Mungkin tahu but lambat sikit.


Bagus, boleh snap pics!


Number two was Amani's bridal shower. We really had fun! Congrats Amani!!!! xoxo

Next was my last weekend yg ntah tak tahu nak comment apa but it was so weird that I couldnt hv deep sleep anymore. Ok ni tipu. But weird. DOT.

Homesick.

**

7 comments:

nadiya zakariah said...

fiwwwitt..fiwwit..da comeback of dina the yellow..
hey..aku ske style kau kat bridal shower ituuu..haha..tudung kuning vasss u~

Mil's Collections said...

dina.
aku tau kisah2 di sebalik laptop n weekend yg kau xleh tido tuh.

hani najib said...

cun la bodo liptup tuh. ceit.

dinaRr said...

Nad,
Nad ku!! Thanks syg!

Eeza,
Haha shut up u..

Hani,
Look whose the tuan.

dinaRr said...

see!! even komens pun tak reti nk pjg2 dah !! WUT IS WRONG WITH MEEEEEEEE!!

NunsNajib said...

dina ,baju kamu tak bertemakan ape-2 ke ?baju lame ek ?hahahah jk-jk ;pp

senang gile dpt laptop ,just say "nak" and poof ..there you go .benci !haha

dinaRr said...

memang baju lama ok. shut up lah u.

hahah ye dina is an IT savvy now.