Tuesday, November 25, 2008

when the other 80% is not working

Date : 25 Nov 08
Time : 2.30 pm
Status of the brain : Slow
% of brain cell that is still functioning : 20%
Recommendation : Tgkl blk pics2 kat pendrive itu

Looking back at all the pics, I realized that I miss all of them in the pics, the mood we had n the laughter we shared..

Nak jumpe kamu semuaa! Yes, u ppl, who makes me feels like crying now..
(Ignore me yg tgh emosional di satu tgh hari yg panas)

I really DONT MIND..


  • if I hve to spend my whole 8am to the next day's 10am for the purposeless trip from Curve - Putrajaya - Bkt Ampang
  • if I have to beratur panjang giler for the brbuka puasa n later I only ate the chickens

  • if I have to dgr kutukan alas meja which I think cantik je..

  • when u send me ur daily sms, reminding ME, YOUR wedding countdown (HAPPY BRTHDAYYYY AZIE KUU!! n yes, SLAMAT PENGANTIN BARUU GEDIKS KU)

  • or have to listen ur every-minute of ur-most-annoying Q , 'Dina, kau rase die ade gf n suke aku tak??' which later I almost yell 'Tanye je laaaaaa pls'

  • or answer your call which I think it's an emergency call (coz i missed 4 of ur calls, a min b4) but later I heard 'Dina, tau tak, prempuan depan ni pkai baju merah giler, ok tu je aku nk ckp.' 'wtf'

  • or have to listen to ur gf/bf's story from Aa (i) to Zz(iv)

  • if we have to go to class again by Rapid KL bus
  • or have to attend ur uncle's kenduri, i dunno where's the hse n sesat

  • or hv to spend for hours in a small, no air-cond n packed room just for a PAK MUSTAPE song!

  • no hard feelings dah.. after inviting about 11 ppl for my last lunch in Sentral, but only 5 turned up! haha

  • or have to tahan sakit perut at ur jokes

  • or u called me without any words, but ur giggles

  • or have to cross that busy road again

  • or semangat send u off, but tak msg pun when ure in Msia

  • calling me full of lame excuses

  • or have to play again that 'Rantai n Cincin Emas' -pls..jgn rudibad lagi hahah

  • or u hv changed a lot, till I call u 'Cik Before n After'

Yang penting.. nak the memories again!

So, the 5% of the pics yg menyntuh perasaan (cant upload more..nnti mcm pjg sgt)











Eh.. thanks ppl.. I think my 35% of my brain is functioning..

8 comments:

pesot said...

yessss..gamba aku lg byk dr cik zai..huhu..nnt blk kite nyanyi lagu tu lg (suare aku sodapppp)..jgn ler time2 maghrib br nk gi..pamcit laa itu mcm..hak2

SYIRA said...

Hahaha..rudibad! lawaks laa name tuh.. :)

xpe Dina.. gi swimming lak pasnih. Pusing2x 360 darjah dlm swimming pool tuh k. Misti elok pasnih. Ahaks.

Anonymous said...

"semangat send u off, tp tk msg pn blk msia"...pesot!! plss terasee...hahahaha

Anonymous said...

Dinaku gedikkkssss!!! hahaha. ade jugak name aku dlm entry blog ko eh? i miss too. a lot. aku rindu nak berceloteh dlm kereta myvi merahku dgn ko. Ko dgr je leteran aku kan. I miss those moments except aku tak rindu pun keje dkt Banting tu! hehehe. Jom jumpe!!

Sarah Nadiah said...

point no 5 cam aku je..dushh kene muke sendiri..ahahhaha

i miss all those memories too..jom hangout together after exam!karaoke!!

n plas away day..mmg sgt best!

dinaRr said...

Pesot,
ok,lets go!eh plsss..sedap kau kate?

Syira,
Jom!! Uitm punye swimming pool..murah..hehe

Mek,
Die x sedar point tu kot!

Azie,
Nak jumpeee kauu! nak tau updates wedding!! hahaha nk naik kete kau..lg2 bile kau memotong kerete lain..

Sarey,
Yes!!! Kau!!!
If mood aku x ok after tu, aku x nak join.. hhehehe

zainul hidayah said...

haha..cam siut je pesot...tp dina..ak trharu..n ak pun nak memoriess tu balik!!!!waarrggghhhhh..rindduuuuuuuuu

dinaRr said...

zainulll ku!!!!!
dah lame tak dgr suara kauuu!!!
xxx