Monday, February 9, 2009

Okay, mak.

Tadi mak pesan b4 she went back to my hometown sayang,

Dina,
Jgn lupa cuci baju (Ok, mak)
Lepas tu sidai baju (Ok, mak)
Jgn homesick (Hmm..ok, mak)
Jgn tak makan (Tak pernah, mak)
Tak payah diet2, nnti pengsan (Tak pernah smpai pengsan, mak)
Before tido check pintu mesti kunci (Ok, mak)
Kerja betul2 (Ok, mak)
Jgn gaduh dgn org (Tak pernah, mak)
Jgn garang2 dgn org (Tak pernah juge, mak)
Jgn keluar dgn boyfriend org (Tak pernah n tak nak, mak)
Jgn hisap rokok (hahahha..whattt?? Ye, ok, mak)
Jgn pakai ketat2 (Ok, mak)

Ok, tu je ke mak? Boleh diteruskan if ada lagi.. hihi
Hehe ok, tu je. See u, Dina. Bye!
Bye mak.
Minutes later..
TingTing (bunyi message kat handphone)
Dalam hati ' Yes!!! Another birthday wish??'
Sender : Emak
Oh ye Dina, lupa nak ckp tadi. Malam2 jgn keluar pergi disko tau. Bye.
Haha Mak, me memang sudah love you forever.
Replied:
Ok, Dina tak pergi disco, mak.

7 comments:

Anonymous said...

aku plg suke mak ko pesan jgn pkai baju ketat2..hak2

Sarah Nadiah said...

lagi 1..
dina jangan kacau suami org..! (selalu mak)

dinaRr said...

Pesot,
Aku plg tak suka yg itu! haha ntah bila la kan aku pakai..

Sarey,
Hoii hahhahahahhahahahha bila?? bila?? Euwww amat.. Siut sarey

Mil's Collections said...

hahahahha. haah ah dina. mak kau luper pesan jgn kacau suami org..

dinaRr said...

eeza n sarey,org yg tak kenal aku sure igt aku pengkacau S.O. i mean, suami org. hahaha READERS, IM SO INNOCENT n tak kacau ur husbands, dun worry! keep reading my blog!

nadiya zakariah said...

omg dina..msti mak ko cam ade instinct yg ko g ngorat hubby org len sambil pkai baju ketat kat disco..there..:P

dinaRr said...

eh haha nad..imagination kau sgt tinggi! hahah at least imagine aku diet smpai pengsan..cukuplah.hehehe