Sunday, May 17, 2009

The Mask

I blog this so i wont forget..
That..
I will not go for any facial treatment again with my sisters.
Never. (haha)
Remember that, Dina. Ingat! Ingat!
Lagi la when our bed were next to each other.
Kenapa bila letak mask n the thing started to keras, baru lah 3 of us start laughing?
The weird thing is.. neither of us start a word or even a line of jokes.
Bila mask dah keras baru nak gelak! kenapaa??
Habis crack mask wangi n best tu! ..ok it's tomato mask.

After the treatment I was a bit mad, Ish sedihnya.. The mask crack before time. haha

But when I reached Ampang, I regret that I had that feelings. Tak kisah laa mask crack ker, dia massage muka smpai sakit n terkeluar air mata ke..

Girls, mari pergi lagi!! RINDU semua!!! After treatment tu, as usual main badminton dgn akak okay. 'Pass kiri kanan'.

Then, as usual, photo shooting hehe..

I miss my sisters

**

4 comments:

zainul hidayah said...

dina...cute ye pic..mcm bdk darjah2.nmpk muda u.aww

nadiya zakariah said...

skali imbas aku bce title ko..
aku ingat..
oh dina letak resipi masak tomato..
ayam masak tomato ke..nasik tomato ke..gile smangat~

bile bace..
la citer pasal facial..
behtu apesal title nye masak tomato..

bace balik title..

oooooo..ok..
salah bace..~

kesten said...

ehh uncle najib! haha tompang lalu

dinaRr said...

Zai,
ish..ade ke std 2! cish ckp je la aku rendah.. i sont mind.

Nad,
Di sebabkan kau, aku tukar the title.

Kesten,
Hi Kesten, kwn Nurin masa darjah 1! hehe