Thursday, May 7, 2009

Im Not That Genius

After reading all over again my post titled 'English Is Important', I realized that not only that F-guy, but me too....did a steeww-pid thing!!! (No..no.. Im not wearing a shirt with 'IM SINGLE' on it to work, dont worry)

It was last night...
I switched off my handphone. Staring at it for 2 mins. (stupid no. 1)

Still not satisfied, I hide it in my cupboard. In between the shirts.. (stupid no. 2)





Just because I sent a text to.. ermm..adalah and lepas tu dah ter-OMG tak henti2.
Err.. malu. I pemalu okayy..

And after switched off the phone and hide it like whatttt, I switched it on again takut mak call lepastu risau terus call Hani n Nurin 'Knape Dina off phone?? Pergi konsert Peterpan ke ni!!'
And so i turned it on.. and errmm.. I received 'GoodNightsss!'
Hehe
So goodnight people.
Goodnight Aizat...

Moral of the story :

Tolong berani menerima kenyataan. Bila dah ter-sent tu..tak boleh nak buat apa2. Wpun u switch it off n sorokkan di baju paling bawah skali.


**

7 comments:

nadiya zakariah said...

hahahaha..
dina..aku teringin sangat nak tau ape kau tesalah send tuuuuu!!!
plis tell zainul to tell me pliiss dina..im begging u..on my knees da neh..pliss..

Japan said...

byk btol baju ko yg ketat2..pdnlaa mak ko marah..hak2

SYIRA said...

hihi~
msg utk sape tuh Dina??

well, tuh bukan stupid laa..
tuh berani! Bagus bah~ :j

zainul hidayah said...

haha..nadddddd..nnti ak bg tau oki..


ahahaha..ape nth pesot..

dina..tlg la jgn saikoo

dinaRr said...

Nad,
U never wanna know wut the msg was. trust me hahahha

Japan,
hahah shup up u. Tu sume t-shirt tido besar boleh muat 2 org ok.

Syira,
Ceh.. berani apenye. haha tak lngsung malu ada la..

Zai,
Tu la kan.. saiko amat siap sorok beberapa jam. HAHHA

Mek Madu said...

hahhaahahhahahahahhah
saikoooooo!!!
ini kalo eeza tgk ni, sure kene lecture 8 hr 8 mlm pn tk abis...hahahahhaha

dinaRr said...

ITU LA PASAL MEK!
ahahha saiko satu hari aku dibuatnya haha