Sunday, December 28, 2008

Little Robot

One day, I was rimas. Panas.
So I decided to kemas bilik.
Bila nk sapu carpet, sakit pinggang kena pakai penyapu lidi.
Rimas n panas again.

Nak vacum cleaner!!

Jadi, I bought one the next day.
My lil robot, I LOVE U!!
N you, the one who invented the vacum cleaner, u're genius!!


We call it as bagless vacum cleaner. Tak payah tukar the disposal paper bag. Yg ni, the container is made of plastic. Throw the dust, wash, dry it n put it back. Canggih kan?

Yes I know.

4 comments:

Anonymous said...

cute beb vacum ni...rasa mcm nak beli gak...(motif la aku nak bli) hahahaha

dinaRr said...

hahah
beli2..tp pls beli kaler lain..jgn tirus ye syg.. haha

SYIRA said...

Ak ah laa.. cutenyer laa vacum nih!! Suke2x. :)

dinaRr said...

hahaha
korang ni! ahaha
syira,thank u nway!